AURINKOINEN MAANANTAI SATAMASSA


Helloou! Uus viikko taas startannut käyntiin ja mulla se alkoi perinteiseen tapaa töissä, Voi luoja sitä kuumuutta, kun kävelin koko ajan ulkona vanhusten kanssa auringon paistaessa suoraan kasvoihin, mutta nyt ei pidä valittaa. Varmaa ekan kerran koko kesänä, kun tuli näin lämmin päivä. Mittari näytti +24 astetta ja ei voinut muuta kuin hymyillä ja nauttia ulkoilmasta. Töiden jälkeen suuntasin korjaamolle hakemaan mun skootterin. Aikalailla siitä suoraan lähdettiin ajaa Lahden satamaan. Kesällä toi paikka on niin upea. Käveltiin ympäriinsä, ostettiin jäätelöt ja maattiin laiturilla. Seitsemän aikoihin saavuin kotia ja raahasin läppärin parvekkeelle, missä kirjoitan tätä postausta samalla nauttien ihanasta kelistä. Mukavaa alkanutta viikkoa teille!

4 comments

  1. Kuulostaa ihanalta päivältä :) tänään on kyl ollu kaunis ilma ja oon siitä tosi ilonen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oli kiva päivä ja oi niin kyllä oli:)! kiva kuulla, että oot ilonen:)

      Delete
  2. Mun isoäiti asuu ihan Lahden Sataman vieressä ja toi on ehkä mun lempipaikka koko Lahdessa ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. se on kesäsin munki lempipaikka Lahessa:)

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥