last snapshots from Helsinki


Tässä loput kuvat lauantailta, olkaapa hyvät! Mun syysloma oli rento, mutta silti hyvä. Olin muutamaan kerran elokuvissa, shoppailemassa, kavereitten kanssa, siskon kanssa, muuten vaan lahdessa ja helsingissä. Syysloma oli hyvä lopettaa indiedaysin inspiration tapahtumaan! Koko päivä vei multa kaikki voimat ja lauantai iltana olin niin väsynyt että unta tuli jo yhdeksän aikoihin. 

Tuntui haikealta palata taas normaaliin koulu arkeen ja nää kaks ensimmäistä koulupäivää on ollut yllättävän rankkoja. Tekemistä koko ajan riittää, en oo nukkunut hyvin ja masentavaa aamulla lähteä kouluun pimeällä ja vihdoin kun pääsen takasin kotia niin on taas pimeää... Tuntuu, että siinä se päivä sitten vierähtikin. Toisaalta on tässä arjessa taas hyvätkin puolensa. Pääsee tanssi tunneille, näkee kavereita joka päivä ja viikonloppuja jaksaa odottaa taas yhtä innokkaasti. Lopuksi kysynkin vielä teidän mielipidettä mun uudesta bannerista. Mitäs te tykkäätte siitä?:-)

2 comments

  1. Hei, saanen udella millä ohjelmalla oot tehnyt tuon sun bannerin otsikon? mikä fontti siis ja millä ohjelmalla sen teit?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oon tehnyt sen photoscapella! Se on ilmainen ja suomenkielinen:-) toi teksti tyyli on ladattu netistä ja niitä sivuja on esimerkiksi: http://www.fontspace.com/category/text

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥